روفرشی کشدار غیر استاندارد نیرباف 1000 طرح سفارشی

روفرشی کشدار غیر استاندارد نیرباف 1000 طرح سفارشی

4/5

لطفاْ توضیحات را بدقت مطالعه نمایید. دو روش ثبت سفارش روفرشی کشدار غیر استاندارد:

۱-فرش خود را با متر خیاطی بدون ریشه ها اندازه می گیرید. با شماره «09027183150» تماس گرفته؛ ضمن دادن اندازه فرش خود؛ مبلغ سفارش را پرداخت کرده تا در سیستم ثبت گردد. توجه داشته باشید که زمان ارسال خرید شما 3 هفته بعد از ثبت سفارش هست.

۲-فرش خود را با متر خیاطی بدون ریشه ها اندازه می گیرید. بعد از انتخاب طرح مورد نظرتان روی سایت یعنی از همین صفحه اقدام به خرید می کنید ولی در صفحه پرداخت که دارید آدرس و مشخصات خود را وارد می کنید؛ در بخش توضیحات (انتهای صفحه) اسم کد مورد نظرتتان و نیز ابعاد دقیق فرش خود را قید کنید.

برای دیدن طرحهای روفرشی کشدار غیر استاندارد جهت سفارش از لینک زیر اقدام به دانلود کنید.

دانلود طرح ها

هر گونه سوالی داشته باشد همین پایین می توانید بپرسد تا به شما پاسخ داده شود و یا از طریق چت آنلاین روی اقدام به سوال کنید.

توضیحات

گروه تولیدی نیرباف از با سابقه ترین تولید کنندگان انواع روفرشی یزدی و هم چنین روفرشی کشدار غیر استاندارد و استاندارد هست. تولیدات روفرشی های کشدار نیرباف به دو دسته از نظر تولید تقسیم می شوند.

گروه اول:

روفرشی کشدار استاندارد

روفرشی های کشدار دارای ابعاد استاندارد و معمول هستند. مثلا روفرشی ۱۲ متری استاندارد؛ دارای ابعاد استاندارد  3 در 4 متر هست. مخصوص فرشهای استاندارد هستند. برای خرید این مدل روفرشی کشدار اینجا کلیک کنید.

گروه دوم:

روفرشی کشدار غیراستاندارد

خیلی از فرش های موجود در خانه ها ابعاد غیر معمول و غیراستاندارد دارند. مثلاْ فرش ممکن هست که ۱۲ متر دقق نباشد به عبارت دارای ابعاد کمتر ی بشتر از 4 متر در 3 متر داشته باشد. به همین دلیل برای خرید روفرشی مناسب این روفرشیها؛ باید ابعاد این روفرشی ها را اندازه گرفت و متناسب با ابعاد آنها روفرشی تولید کرد. به عبارتی باید روفرشی کشدار غیر استاندارد سفارش داد.

لذا گروه تولیدی نیرباف بخشی از تولید خود را به این مدل روفرشی کشدار غیراستاندارد شما خریدارها اختصاص داده است.

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “روفرشی کشدار غیر استاندارد نیرباف 1000 طرح سفارشی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی محصولات