قیمت روفرشی ۱۲ متری زرکدار یزد | قیمت روفرشی ۱۲ متری ابریشمی

قیمت روفرشی ۱۲ متری زرکدار یزد | قیمت روفرشی ۱۲ متری ابریشمی

عناوین مقاله

ینکه چرا قیمت روفرشی ۱۲ متری زرکدار یزد و قیمت روفرشی ۱۲ متری ابریشمی سوال بسیار از افراد است بازمیگردد به کاربردی بودن روفرشی‌ها! روفرشی‎ها تنها برای جلوگیری از لک شدن یا کثیف شدن کاربرد ندارند؛ بلکه خیلی از افراد که خانه وساختمان‎های نورگیری دارند نیز از رو فرشی‎ها برای پوشاندن و رنگ پریده نشدن فرش‎های‎شان استفاده می‎کنند.

بعضی دیگر از افراد که بر روی فرش‎های‌شان دچار پارگی و عیب شده‎است و یا آنکه فرش‎های‎شان قدیمی و کهنه شده است و نمی‎خواهند آن را عوض کنند، ترجیح می‎دهند تا از روفرشیهای جدید و زیبا استفاده کنند. بسیاری از روفرشی‎ها هم قیمت کم تری نسبت به گلیم دارند و هم جلوه و ظاهر شیک‎تری را به خانه افراد  می‎دهند.

قیمت روفرشی ۱۲ متری زرکدار یزد | قیمت روفرشی ۱۲ متری ابریشمی

قیمت روفرشی ۱۲ متری زرکدار یزد | قیمت روفرشی ۱۲ متری ابریشمی

یک روفرشی باکیفیت و مرغوب نیز با شست و شو تغییر رنگ نداده و هیچ آسیبی به بافت آن نخواهد رسید. برای آنکه یک محصول محافظ و شیک را باهم داشته باشید، خوب است که خرید با بهترین قیمت روفرشی زرکدار را امتحان کنید تا علاوه بر بهره‎مند شدن از کیفیت و کارایی مناسب آن از قیمت خوب و اقتصادی آن نیز سود ببرید.

اگر می‎خواهید عمر رو فرشی تان بیشتر شود و دیرتر کهنه و پاره شود بهتر است در مراقبت و نگهداری از آن تمام نکات را رعایت کنید. خوب است که آن را با آب خیلی گرم و مستمر نشویید و هر موقع که واقعا کثیف شد آن را با شوینده های ملایم و نرم کننده و آب ولرم شست‎وشو دهید.

همچنین از آنجایی که رو فرشی‎ها دارای طرح و رنگ‎های گوناگونی می‎باشند شما این امکان را دارید تا به راحتی آن را با مبلمان و یا دکوراسیون مکان مورد نظرتان ست کنید و ظاهر شیک و زیبا برای چیدمان و دکوراسیون خودتان ایجاد کنید.

قیمت روفرشی ۱۲ متری زرکدار یزد

یکی از محصولاتی پرکاربرد که برای مصارف خانه و منازل در یزد تولید می‎شود روفرشی زرکدار بوده و امروزه به خاطر زیبایی و جذابیت بالایی که دارد مورد استفاده‎های زیاد افراد قرار گرفته و محبوبیت بسیاری در بین  ایرانیان پیدا کرده است. از این رو خیلی از افراد درباره‎ی قیمت روفرشی ۱۲ متری زرکدار یزد و قیمت روفرشی ۱۲ متری ابریشمی پرس‎وجو می‎کنند.

روفرشی برای حفاظت از فرش مورد استفاده افراد قرار می گیرد و چون فرش‎های ایرانی از زیبایی و ارزش بالایی برخوردار هستند، حیف است که در زمان کوتاهی به‎خاطر سهل انگاری و یا رعایت نکردن نکات مراقبتی توسط برخی از افراد خانواده زود خراب شوند. و به علاوه  فرش در برابر پا خوردن زیاد و نور آفتاب کیفیت و دوام خود را از دست می‎دهد و کم کم انسجام و استحکام بافت آن کم شده و بافت آن شل و بی‎کیفیت می‎شود که برای جلوگیری از این مسئله افراد از روفرشی استفاده می‎کنند.

قیمت روفرشی ۱۲ متری زرکدار یزد | قیمت روفرشی ۱۲ متری ابریشمی

قیمت روفرشی ۱۲ متری زرکدار یزد | قیمت روفرشی ۱۲ متری ابریشمی

برای جلوگیری از کثیفی فرش‎ها نیز از روفرشی و از جمله روفرشی زرکدار یزد استفاده می‎گردد و آن را به عنوان محافظی برای فرش بر روی آن قرار می‎دهند.  این محصول در طرح‎ها و مدل‎های گوناگون طبق فرش‎های 6، 9، 12 متری بتولید می‎شود. برای بدست آوردن قیمت روفرشی ۱۲ متری زرکدار یزد و قیمت روفرشی ۱۲ متری ابریشمی می‎توانید از طریق تلگرام با گروه تولیدی نیرباف در ارتباط باشید.

قیمت روفرشی ۱۲ متری ابریشمی نیرباف

گفتیم که قیمت روفرشی ۱۲ متری زرکدار یزد و قیمت روفرشی ۱۲ متری ابریشمی موضوع پربحث افرادی است که قصد خرید روفرشی را دارند. روفرشی از جمله لوازم برای منزل است که بسیاری ضروری بوده و ما در نیرباف قصد داریم که روفرشی ابریشمی را معرفی کنیم. ابعاد این روفرشی متفاوت بوده؛ از ۶ متر تا ۲۴ متر را شامل می‎شود و انواع روفرشی مثل وسایل دیگر بسته به نوع ابعاد و کیفیت آن متفاوت است. همانطور که پیشتر اشاره شد روفرشی جلوی خرابی فرش را گرفته و می‌تواند محافظی برای فرش شما باشد.

روفرشی ابریشمی همانطور که از نام آن پیداست نسبت به انواع دیگر خود نازک‎تر و ظریف‎تر و سبک‏تر است و به راحتی می‎توان روفرشی  ابریشمی  را شستشو داد. اما در زمان شستشو خوب است توجه داشته باشید که نباید از آب داغ استفاده کنید و مواد شوینده قوی نیز به کار نبرید چون از عمر روفرشی شما کم می‎کند.

روفرشی ابریشمی به‎خاطر نازک و سبک بودن روی فرش سر می خورد. شما برای برطرف کردن این مشکل می توانید آن را زیر پایه‎های میز یا مبل قرار داده تا از جمع شدن آن جلوگیری کنید. از طریق واتساپ برای برای بدست آوردن قیمت روفرشی ۱۲ متری زرکدار یزد و قیمت روفرشی ۱۲ متری ابریشمی  با گروه تولیدی نیرباف ارتباط بگیرید.

قیمت روفرشی ۱۲ متری زرکدار یزد | قیمت روفرشی ۱۲ متری ابریشمی

قیمت روفرشی ۱۲ متری زرکدار یزد | قیمت روفرشی ۱۲ متری ابریشمی

قیمت روفرشی ۱۲ متری مخملی

این روفرشی ضخامت بسیار بالایی در مقایسه با نمونه‌های کلاسیک و ابریشمی کشدار دارد و با استفاده از یک نخ معمولی در کنار نخ مخملی بافته می‌شوند. به همین خاطر عمر مفید بالاتری دارند. البته روفرشی‌های مخمل که کاملا با نخ مخملی بافته می‌شوند، مقاومت و استحکام بسیار بیشتری دارند و کیفیت و مرغوبیت آن بسیار زیاد است.

روفرشی‌های مخمل در دو نوع تک شانل و دو شانل گروه‌بندی می‌شوند. روفرشی‌های تک شانل همان روفرشی‌های تک‌لایه و روفرشی‌های دو شانل همان روفرشی‌های دولایه هستند. هر دو این روفرشی‌ها از لحاظ ضخامت و طول عمر کیفیت خوبی دارند.

روفرشی‌های پلی‌استر سه‌بعدی: این روفرشی‌ها دارای ضخامت کمی بوده و نرم و لطیف هستند. روفرشی‌های سه‌بعدی برای پذیرایی‌های مدرن بیشترین کاربرد را دارند. البته می‌توانید از این روفرشی‌ها در اتاق‌های بچه‎ها نیز استفاده کنید.

این روفرشی بهترین محافظ برای نگهداری فرش از آلودگی و نور خورشید است. البته شستشوی مستمر و بیش از حد روفرشی باعث می‌شود که درخشندگی  و حالت مخملی خود را بعد از گذشت زمان طولانی از دست بدهد.

امروزه همه تمایل دارند از روفرشی‏های زیبا بر روی فرش استفاده کنند که نمای خوبی هم به محل زندگی‎شان بدهد. این نیاز را روفرشی مخملی به خوبی برطرف کرده است. چنانچه می‎خواهید قیمت روفرشی ۱۲ متری زرکدار یزد و قیمت روفرشی ۱۲ متری ابریشمی  را بدست آورید به اینستاگرام گروه تولیدی نیرباف سر بزنید.

قیمت روفرشی ۱۲ متری زرکدار یزد | قیمت روفرشی ۱۲ متری ابریشمی

قیمت روفرشی ۱۲ متری زرکدار یزد | قیمت روفرشی ۱۲ متری ابریشمی

قیمت روفرشی کشدار ایرانی ۱۲ متری

دور این روفرشی‌ها که با طراحی مدرن و شکل‌های بسیار زیبا تهیه شده است،کش دوخته بکار رفته است. به همین علت به‌طور کامل فرش را احاطه می‌کند و راه رفتن، دویدن بچه‌ها و مواردی از این دست باعث جمع شدن روفرشی نمی‌گردد.

پس بهترین انتخاب برای خانه‌هایی حساب می‌شود که کودکان پر جنب و جوش و بازیگوشی دارند.، تا اینگونه در کنار محافظت از سلامت فرش‌ها، جلوه ظاهری روفرشی زیبا و مرتب باشد. نکته جالب دیگری که درباره روفرشی کشدار وجود دارد آن است که به‌راحتی می‌توانید روی آن را جارو بکشید، بدون اینکه جابه‎جا شود. همچنین انواع این روفرشی در مدل‎های زیبا و مدرن  و یا سنتی و کلاسیک در بازار عمده فروشی موجود است تا طبق سلیقه و دکور خانه خود، گزینه مناسب را خرید کنید.

روفرشی‌های کشدار در کنار مراقبت از سلامت فرش در برابر آلودگی و نور زیاد خورشید، از آلوده شدن و آسیب دیدن ریشه  فرش نیز محافظت می‌کنند. بنابراین بهترین انتخاب برای تمام خانه‌ها حساب می‌شوند. این نوع کالا در کنار زیبایی دارای مزایای مختلفی است که با داشتنش به آن پی می‎برید. برای بدست آوردن قیمت این روفرشی مانند قیمت روفرشی ۱۲ متری زرکدار یزد و قیمت روفرشی ۱۲ متری ابریشمی با شماره‎ تماس های تولیدی نیرباف ارتباط بگیرید.

قیمت روفرشی ۱۲ متری ارزان

قیمت روفرشی ۱۲ متری زرکدار یزد و قیمت روفرشی ۱۲ متری ابریشمی توسط کارخانه‌ها و نساجی‌های تولیدی این کالا تعیین می‌گردد. این قیمت به نمایندگی‌ها اعلام می‌شود تا روفرشی با قیمت مناسبی در اختیار مشتریان قرار گیرد.

شایان ذکر است قیمت روفرشی‌های زرکدار بسته به ابعاد، طرح و نقش و میزان ضخامت آن تعیین می‎شود. روفرشی‌های یزد از بالاترین کیفیت برخوردار بوده و مرغوبیت خیلی خوبی دارند. قیمت خرید عمده آن‌ها نیز بسیار اقتصادی خواهد بود. همچنین برای خرید تکی محصولات می توانید به با لینک مقابل به فروشگاه آنلاین (خرده فروشی نیرباف) مراجعه نمایید.

ازاین‌رو خوب است این کالا را به صورت مستقیم از نمایندگی‌ها خریداری کرده تا تعداد نفرات واسطه حذف شود و کالا را با قیمت کمتری خریداری کنید. در گذشته روفرشی‌ها با یک شکل یکسان تولید می‌شدند و خلاقیت زیادی در طرح و شکل برای آن‌ها نبود. علاوه بر آن، زیبایی آنچنانی هم نداشتند و فقط به خاطر کاربردی بودن، در بیشتر خانه‌ها دیده می‌شد.

اما امروزه این محصول در انواع طرح‎های مختلفی رنگ‌های گوناگون تولید و عرضه می‎شود. بنابراین دست شما برای انتخاب گزینه مناسب‎تر و ارزان‎تر مطابق با دکور خانه کاملا باز است. بعضی از این روفرشی‎ها خود دارای نما و طرح‎های بسیار زیبا و جذابی هستند که افراد ترجیح می‎دهند برای حفاظت از فرششان از آن‏ها استفاده نکنند و حتی روی همین روفرشی‎ها را پارچه می‎اندازند.

قیمت روفرشی ۱۲ متری زرکدار یزد | قیمت روفرشی ۱۲ متری ابریشمی

قیمت روفرشی ۱۲ متری زرکدار یزد | قیمت روفرشی ۱۲ متری ابریشمی

آیا می‌توانید به من چند نمونه از طرح‌های محبوب روفرشی‌های دوازده متری زرکدار در یزد را معرفی کنید؟

بله، به شما چند نمونه از طرح‌های محبوب روفرشی‌های دوازده متری زرکدار در یزد معرفی می‌کنم:

1. طرح گل و بته
2. طرح نقشه‌ای
3. طرح نیما
4. طرح گل‌های رنگارنگ
5. طرح هندی
6. طرح گل سرخ

البته این فقط چند نمونه از طرح‌های محبوب روفرشی‌های دوازده متری زرکدار در یزد هستند و در بازار می‌توانید طرح‌های بسیار متنوعی از آن‌ها پیدا کنید. همچنین، قبل از خرید روفرشی، بهتر است با فروشنده‌ها و تولیدکنندگان مختلف مشورت کرده و از کیفیت و قیمت‌های مختلف آگاهی پیدا کنید تا بهترین تصمیم را بگیرید.

قیمت روفرشی ۱۲ متری زرکدار یزد و قیمت روفرشی ۱۲ متری ابریشمی گروه تولیدی نیرباف

قیمت روفرشی ۱۲ متری زرکدار در یزد، معمولاً بسته به کیفیت و طرح آن، متفاوت است. قیمت متوسط روفرشی دوازده متری زرکدار در بازار یزد، حدود ۱ تا ۳ میلیون تومان است.

اما قیمت روفرشی ۱۲ متری ابریشمی، بسته به کیفیت پارچه و طرح آن، متفاوت است. گروه تولیدی نیرباف به عنوان یکی از تولیدکنندگان پرطرفدار و باسابقه در زمینه تولید فرش، روفرشی های ابریشمی با کیفیت بالا و طرح های متنوعی را تولید می کند. قیمت روفرشی ۱۲ متری ابریشمی گروه تولیدی نیرباف، حدود ۱ تا ۱.۵ میلیون تومان است.

لازم به ذکر است که قیمت روفرشی ابریشمی، به دلیل کیفیت بالای پارچه و همچنین آن که این نوع روفرشی‌ها به صورت دستبافت تولید می‌شوند، بسیار بالاست. با این حال، روفرشی‌های ابریشمی به دلیل طرح‌های زیبا و کیفیت بالا، جزو گزینه‌های محبوب در طراحی داخلی فضاهای مختلف هستند.

در نهایت، قبل از خرید هر نوع روفرشی، بهتر است با مشاوره فروشندگان مختلف و بررسی کیفیت و قیمت‌های مختلف، بهترین روفرشی را برای خود انتخاب کنید.

آیا می‌توانید به من چند نمونه از طرح‌های روفرشی‌های ابریشمی گروه تولیدی نیرباف را نشان دهید؟

بله، گروه تولیدی نیرباف طرح‌های متنوعی از روفرشی‌های ابریشمی با کیفیت بالا تولید می‌کند. در زیر چند نمونه از طرح‌های محبوب روفرشی‌های ابریشمی گروه تولیدی نیرباف آورده شده است:

1. طرح گل‌های بزرگ
2. طرح گل‌های کوچک
3. طرح مدرن با خطوط هندسی
4. طرح ابریشمی کلاسیک
5. طرح گل‌های زیبا و هندسی
6. طرح گل‌ها و بته‌ها

باید توجه داشت که طرح‌های روفرشی‌های ابریشمی گروه تولیدی نیرباف بسیار متنوع هستند و فقط این چند نمونه از آن‌ها هستند. همچنین، این نوع روفرشی‌ها به دلیل قیمت بالای آن‌ها، معمولاً برای فضاهای خاص و لوکس ترجیح داده می‌شوند.

نظرات شما عزیزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
اینستاگرام تلگرام
فروشگاه
لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید
حساب من

تماس با ما

تماس

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها